loading...
بـــیســتـــسافتــــ™
آخرین ارسال های انجمن
مسعود بازدید : 368 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

طراحی انواع وب سایت و پرتال خبری، اطلاع رسانی و شخصی با بهترین شرایط و ارائه بهترین خدمات موجود توسط شرکت طراحان نیان گستر

اگر دنبال یک پایگاه خبری و اطلاع رسانی برای شهر و شهرستان و یا استان خود هستید با صرف کمترین هزینه، نیان گستر بهترین انتخاب شما است!

آدرس وب سایت : http://ninsoft.ir
آدرس ای میل : info@ninsoft.ir
پاسخگویی 24ساعته: ningostarco@gmail.com
 

مسعود بازدید : 765 جمعه 16 دی 1390 نظرات (2)

BurnAware Professional 4.4.0 يك ابزار رايت است كه شما را قادر مي كند تا به وسيله ي آن اقدام به رايت ديسكهاي CD, DVD, Blu-ray كنيد.اين يك برنامه بسيار سبك و ايده آل است كه شما مي توانيد از آن براي ايجاد ديسكهاي فيلم،موسيقي،اطلاعات و غيره استفاده كنيد.رابط كاربري بسيار ساده آن به شما كمك مي كند تا سرعت عمل بيشتري در كارتان داشته باشيد و در ضمن با يك محيط ساده هر كاربر مبتدي را قادر به استفاده از اين برنامه مي كند. شما به راحتي مي توانيد اطلاعات خودتان را رايت كنيد و يا در قالب فايلهاي ايميج ذخيره كنيد.



قابليتهاي كليدي نرم افزار BurnAware Professional 4.4.0 :

ايجاد اطلاعات و ديسكهاي بوت بر روي ديسكهاي CD/DVD/Blu-ray
ايجاد ديسكهاي صوتي و MP3 بر روي ديسكهاي CD/DVD/Blu-ray
ايجاد دي وي دي هاي فيلم
ايجاد و رايت ديسكهاي بوت و راه انداز
ايجاد و رايت ديسكهاي تصاوير
پشتيباني از تمامي رابطهاي سخت افزاري (IDE/SCSI/USB/1394/SATA)
پشتيباني از سيستمهاي UDF/ISO9660/Joliet
پشتيباني از سيدي حاوي متن و كاراكترهاي يونيكد
سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز7

مسعود بازدید : 641 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

collection of java games دانلود Collection of Java Games   بازی های موبایل جاوا

به مناسبت آغاز سال نو میلادی، مجموعه ای از بازی های پرطرفدار و محبوب مخصوص گوشی های جاوا در یک پکیج آماده دانلود شده است. این مجموعه شامل 24 بازی زیبا و جذاب می باشد. لازم به ذکر است که این بازی ها برای رزولوشن های مختلف در قسمت های جداگانه تعبیه شده است. همچنین این بازی ها برای گوشی های لمسی طراحی شده اند.

مسعود بازدید : 801 جمعه 16 دی 1390 نظرات (1)

chicken attack.deluxe دانلود Chicken Attack Deluxe v1.5   بازی حمله مرغ ها

در بازی Chicken Attack Deluxe جوجه ماجراجو بازگشته است تا به وسیله یک توپ سحر آمیز از خود و دیگر جوجه های کوچکش مراقبت کند. برای ۱۱۹ مرحله نفس گیر در این بازی هیجانی خود را آماده کنید! مرغ مادر نام Paula تصمیم می گیرد تا جوجه های خودرا از چنگال جانوران گرسنه و وحشی نجات دهد. در این بازی Paula باید با گذراندن مراحل مختلف، شکستن آجرها و جمع آوری کرم ها به مبارزه بپردازد. این بازی با ارائه صحنه هایی خنده آور و جذاب به علاوه آیتم های منحصر بفرد لحظاتی بسیار مفرح و سرگرم کننده را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


ویژگی های بازی Chicken Attack Deluxe:
- 119 مرحله جذاب
- افزایش قدرت Ups با خوردن کرم ها
- دارای حالت های بازی عادی و زمانبندی شده
- شکست مرغ وحشی گرسنه
- و …

مسعود بازدید : 537 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)

ASTRO File Manager یکی از قوی ترین و محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت فایل می باشد. این نرم افزار به شما در سازماندهی تصایر، موسیقی، ویدئو، اسناد و فایل های دیگر کمک می کند. این نرم افزار امکانات فراوانی در مورد مدیریت تمامی فایل های موجود در گوشی موبایل در اختیار شما قرار می دهد. قسمت مشاهده تصاویر این نرم افزار نیز بهتر از گالری استاندارد گوشی شما کار می کند.
از ویژگی های این برنامه می توان به مواردی همچون مدیریت فایل، تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها یا برنامه ها، نمایش دهنده تصویر و متن، شبکه، بلوتوث، SFTP، کار با فایل های Zip و Tar، دانلودر، Task Manager، جستجوی فایل و … اشاره کرد.

astro file manager دانلود ASTRO File Manager 3.0.247   نرم افزار موبایل مدیریت فایل

مسعود بازدید : 38913 شنبه 10 دی 1390 نظرات (0)

christmas evening 3d screensaver دانلود Christmas Evening 3D Screensaver v1.0 Build1   اسکرین سیور عصر کریسمس

با نصب Christmas Evening 3D Screensaver فضای یک عصر کریسمس را با بارش برف، شمع های رنگین و هدیه های زیبا به همراه یک موسیقی دلنشین به صفحه مانیتور خود بیاورید و در خانه یا محل کار خود حال و هوای کریسمس را ایجاد کنید تا تمام آنچه را که در کریسمس برای شما خاطره انگیز است تماشا کنید. به همراه این محافظ صفحه یک والپیپر زیبا نیز روی دسکتاپ خود خواهید داشت.


از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:
- محیط 3 بعدی با ترکیب رنگ فوق العاده
- موسیقی دل انگیز
- والپیپر کریسمس
- نمایش منظره برفی بیرون از خانه
- ایجاد فضای زیبایی از کریسمس
- و …

 

مسعود بازدید : 582 جمعه 09 دی 1390 نظرات (0)

teach yourself visually windows 7 دانلود Teach Yourself Visually Microsoft Windows 7   کتاب آموزش تصویری ویندوز 7

Teach Yourself Visually Microsoft Windows 7 یک راهنمای عملی برای آموزش بصری ویندوز 7 می باشد. ویندوز 7 مایکروسافت توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این کتاب مقدمه ای ایده آل برای آشنایی با ویژگی های جدید این سیستم عامل می باشد. در این کتاب به صورت گام به گام و تصویری با بیش از 150 وظیفه در ویندوز 7 آشنا خواهید شد.

مسعود بازدید : 657 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (2)

BitDefender Total Security این ابزار قدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2009 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موارد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد. مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس، دیوار آتش، آنتی اسپای، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.

 

 

قابلیت ها کلیدی نرم افزار BitDefender Total Security:
- نهایت امنیت در سیستم با این بسته امنیتی
- آنتی ویروس قدرتمند موجود در نرم افزار
- به روز رسانی های سریع
- اسکن مداوم اما سریع و بهینه شده نسبت به نسخه قبلی
- سه مرحله کامل برای جلوگیری از ورود فایل های مخرب به سیستم
- استفاده از آخرین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب
- 4 مجموعه کامل از نرم افزارهایی که در کنار هم برای برقراری امنیت جای گرفته اند
- استفاده آسان از نرم افزار در نسخه ی جدید
- واسط کاربری فوق العاده جذاب
- امنیت بالا در شبکه
- فایروال قدرتمند موجود در نرم افزار
- مناسب برای لپ تاپ ها به منظور کاهش مصرف باتری
- کامل ترین ابزار موجود و ارائه شده از سوی Bitdefender
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و …

مسعود بازدید : 644 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (1)
 
ریل پلیر
 

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

مسعود بازدید : 831 سه شنبه 06 دی 1390 نظرات (1)

 

بازی شاهزاده ایرانی

داستان Prince of Persia 3: The Two Thrones که قسمت سوم از بازی های شاهزاده ایرانی می باشد، از این قرار است که وقتی شاهزاده به شهر می رسد متوجه می شود که شهر غرق در آتش است. در نزدیکی شهر کشتی شاهزاده مورد حمله قرار می گیرد و کشتی غرق می شود و سربازانی که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود می برند. شاهزاده به کمک او می شتابد اما Vizier (عامل تمامی این مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را می کشد و به موجودی جاودانه تبدیل می شود و شن های زمان مجدداً آزاد می شوند. در این گیر و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده می افتد و به صورت ناگهانی خود شاهزاده هم تبدیل به یک نیمه Sand Creature می شود که فقط شکل و شمایل او عوض شده ولی عقل او سر جایش است. شاهزاده تصمیم می گیرد تا همه چیز را درست کند و شهر را به حالت اولیه ی خود در بیاورد ولی …

مسعود بازدید : 731 سه شنبه 06 دی 1390 نظرات (0)

PhotoInstrument 5.3 Build 544 نرم افزاری بسیار کم حجم که در نوع خود تقریبا کم نظیر و یا حتی بی نظیر است. از جهاتی این نرم افزار بسیار ساده است اما از جهت دیگر استفاده از آن هم فوق العاده آسان است. تنها با انتخاب تصویر مورد نظر و سپس انتخاب براش مناسب می توان تصویری با نهایت خلاقیت را بدست آورد. در PhotoInstrument قابلیت ویرایش، روتوش، نقاشی و ساخت تصاویری که به نظر برسد به دست یک عکاس حرفه ای گرفته شده است، وجود دارد. کاربران اگر نگاهی به سایت سازنده و بخش گالری تصاویر این سایت داشته باشند متوجه هنرنمایی این نرم افزار حتی با همین امکانات ساده هم خواهند شد.
 

نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر


قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoInstrument 5.3 Build 544  :

    آسان بودن استفاده از نرم افزار
    سرعت عمل در انجام کارها
    ابزاری کم حجم و بی نظیر نسبت به ابزارهای مشابه
    نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر
    دارای بیش از 15 براش
    استفاده از زبان های مختلف در نرم افزار
    نور، رنگ، تیره کردن، کپی کردن، از بین بردن قرمزی چشم و ... از قابلیت های موجود در این نرم افزار
    لذت نقاشی، ویرایش و روتوش تصاویر با PhotoInstrument
    وجود قابلیت هایی که تمامی رنگ ها و نور در براش ها قابل تنظیم است
    دارای قابلیت تبدیل تصویر به عکس هایی که با دوربین های عکاسی گرفته شده اند
     پشتیبانی كامل ازدو زبان شیرین فارسی و کردی
    سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب7

مسعود بازدید : 644 سه شنبه 06 دی 1390 نظرات (0)

PGWARE PCBoost 4.12.26.2011 همواره به وسیله نرم افزار های متفاوت که برای افزایش سرعت و عملکرد رایانه ها ساخته شده اند مشکلات و خطاهایی در رجیستری شناسایی می شوند که شناسایی و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. اکنون می توانید این برنام مفید و کاربردی درسایت بیست سافت دانلود کنید.

بالابردن سرعت کامپیوتر

مسعود بازدید : 495 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

نرم‌ افزار GPU-Z 0.5.7 برنامه‌ای کوچک و بسیار قدرتمند به منظور بررسی دقیق ویژگی‌های کارت گرافیکی می باشد. با این نرم‌ افزار می‌ توانید اطلاعات بسیار دقیقی در مورد جزئیات فنی کارت تصویر خود به دست آورید.
 

نمایش مشخصات درایو گرافیک رایانه


برخی مزایای نرم‌افزار GPU-Z 0.5.7 :

    رایگان بودن (Freeware)
    حجم بسیار کم
    بدون نیاز به نصب
    پشتیبانی از کارت گرافیک های nVidia و ATI
    قابل اجرا بر روی نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوزهای ۲۰۰۰، XP، ویستا و سون(۷)
    نمایش اطلاعاتی مانند: مقدار واقعی رم کارت گرافیک، نسخه دایرکت ایکس(DirectX) قابل پشتیبانی، کلاک GPU، پهنای باند(Bandwidth) و پهنای باس(Bus Width) کارت گرافیک، نوع حافظه(DDR2، DDR3 و …)، نسخه درایور کارت گرافیک
 

مسعود بازدید : 456 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (0)

Softany WinCHM Pro 4.27 یكی از نرم افزارهای بسیار ساده ی Authoring است. می توان از این نرم افزار برای ساخت راهنمای برنامه های دیگر با هر یك از فرمت های Word ،Single HTML ،WebHelp ،CHM و PDF استفاده کرد. برای كار با این برنامه به هیچ عنوان به مهارت قبلی و اطلاعات برنامه نویسی احتیاج ندارید و به سادگی می توانید یك متن را به یك فایل راهنما تبدیل كنید. راهنماهایی كه با فرمت HTML برای نرم افزارهای تحت ویندوز ساخته میشوند (CHM)، راهنماهای تحت وب در وب سایتها، و نیز اسناد با فرمت PDF یا Word با این برنامه قابل ساخت هستند.

 

ساخت فایل help



قابلیت های کلیدی نرم افزار WinCHM:
- ساخت راهنما برای برنامه هایی با فرمت های PDF ،Word ،Single HTML ،WebHelp ،CHM
- کاربرد بسیار آسان، بدون نیاز به کد نویسی
- طراح CHM ویژوال
- دارای سرعت در ایجاد جداول
- پشتیبانی از فایل های متنی  Auto-searching
- پشتیبانی از چند انتخاب متوالی و تغییر آیکون
- دارای ویرایشگر متنی WYSIWYG
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و …

مسعود بازدید : 515 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (1)

DFX Audio Enhancer 10.1 با بالا بردن کیفیت فایلهای صوتی موجود در کامپیوترتان، تجربه ی موسیقی گوش دادن شما را متحول میکند. این برنامه کیفیت صدای ویندوز مدیا، رادیوی اینترنتی، و سایر فایل های صوتی را افزایش میدهد.
با DFX شما قادرید فایلهای صوتی موجود در کامپیوترتان را به حالت صدای استریوهای گرانقیمتی که در محیط های ویژه استفاده میشوند در بیاورید. بسیار راحت میتوانید عمق استریو، و صوت خود را تنظیم کنید و و یک صدای بم و فوق العاده “پر پشت” تولید کنید.

 

میدیا پلیر

 


DFX Audio Enhancer 10.1 با این برنامه ها همراهی میکند:

    Windows Media Player
    Winamp
    Musicmatch
    J. River Media Center

از ویژگیهای بارز DFX Audio Enhancer 10.1 :

      افکت های پیشرفته ی صوتی
      بهینه سازی قدرت هدفون و بلندگوها
      انواع حالت Preset موجود برای انتخاب نوع موسیقی
      تحلیل کننده ی طیف های مختلف صوت
      حالت های پرقدرت پردازش صدا
      قالب های زیبا و با استایل
 

مسعود بازدید : 648 دوشنبه 05 دی 1390 نظرات (1)

اشرف

وی در زمان تولد زهرا بود که بعدها به اشرف‌الملوک و اشرف تغییر یافت. اشرف بخاطر
نوع شخصیت و دخالتش در سیاست ایران و دست داشتن در معاملات مالی و اقتصادی و نیز
زندگی خصوصی جنجال‌برانگیزش مورد مخالفت شدید مخالفان حکومت پهلوی و انتقاد شدید
دکتر محمد مصدق قرار داشت.

مسعود بازدید : 400 شنبه 03 دی 1390 نظرات (1)
نرم افزاری CCleaner 3.14.1616 فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Playerهای مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید

ccleaner 2012

قابلیت های کلیدی نرم افزار CCleaner 3.14.1616  :

پاكسازي كامل هارد ديسك از برنامه هاي اضافي
بهينه سازي ويندوز و بالا بردن سرعت آن
پشتيباني كامل از زبان شيرين فارسي وکردی ایرانی
رايگان بودن نرم افزار با قابلتهاي بسيار زياد
CCleaner همیشه مجانی بوده و نیازی به کرک و سریال و … ندارد
قابلیت پاک کردن اطلاعات بطور عادی و امنیتی (NSA, DOD) را دارد
عاری از هرگونهSpyware و Adware هست
برای کار با آن افراد مبتدی نیز مشکلی نخواهند داشت
پاكسازي فایلهای موقت , هیستوری آدرس ها, کوکی ها در اینترنت اکسپلورر
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
رفع مشکل پاک کردن History در IE7 ویندوز ویستا
رفع مشکل در هنگام پاک کردن Clipboard
اضافه کردن مرورگر Safari
بهینه سازی دسترسی به File System
به روز رسانی موتور نصب کننده برنامه
اضافه نمودن پشتیبانی از مرورگر فایرفاکس نسخه 3.5 beta
تصحیح مرورگر اینترنت ایکسپلورر 8 در حذف کوکی بعد از ریست
بهبود یافتن پشتیبانی از مرورگر گوگل کروم نسخه 2
رفع باگ در اینترنت ایکسپلورر نسخه 8 در قسمت کوکی
اضافه کردن پشتیبانی برای فلش در کوکی
اضافه کردن ابزار و اداره کردن ترمیم فایل های سستم (فقط ویستا و ایکس پی)
اضافه کردن پشتیبانی حذف تایپ آدرس در مرورگر اپرا
بهبود یافتن باگ در نمایش دادن حذف بایت بود
بهبودی بررسی استثنائات
بهبود باگ در تابع مجازی

CCleaner خودسر نیست و شما را به دردسر نمی اندازد، تا جاییکه بنده میتوانم بگویم، حتی برای کاربران غیر حرفه ای 99% امن است، با اینحال بهتر است قبل از پاک کردن موارد یافته شده آنها را بررسی کنید تا اطمینانتان به 100% برسد. البته کار CCleaner به اینجا ختم نمی شود، برای عیب یابی و رفع عیب Registry ، نیاز چندانی به برنامه های پرحجم ندارید، چرا که این نرم افزار که از سافت 98 دانلود می کنید باهوش و آرام می تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایرادهای آنرا رفع کند: در این کار نیز RISK نمی کند تا مثل برخی برنامه ها شما را در مخمصه بیاندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و میتوانید مشخص کنید چه قسمتهایی از رجیستری عیب یابی گردند.
در قسمت Tools نیز یک Uninstaller تعبیه شده که همان کار Add or Remove Programs ویندوز را انجام میدهد: می توانید به آسانی برنامه های اضافی را از روی سیستم خود پاک کنید. و یک Start-Up برای کنترل برنامه هایی که هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا میشوند و رم سیستم را (در بیشتر موارد، بیجهت) اشغال می کنند.

با استفاده از CCEnhancer 2.4 می‌توانید بیش از 100 برنامه‌ی جدید را به برنامه‌های پیش‌فرض CCleaner اضافه کنید
مسعود بازدید : 672 شنبه 03 دی 1390 نظرات (0)

Kaspersky TDSSKiller 2.6.25.0 ابزاری قدرتمند و مفید که محصولی از کمپانی قدرتمند کسپرسکی می باشد ، کار این نرم افزار مقابله با انواع روت کیت ها می باشد ، اگر در روند عادی کامپیوتر خود اختلالی احساس می کنید و کامپیوتر شما همانند گذشته عملکرد مناسبی ندارد ممکن است درون کامپیوتر شما فایل های روت کیت وجود داشته باشد ، روت کیت ها فایل های کم حجمی هستند که بسیار مخرب و زیان آورد بوده و به صورت مخفیانه در کامپیوتر فعالیت کرده و موجب اختلال در عملکرد کامپیوتر می شوند ، بنابراین با استفاده از این نرم افزار می توانید برای همیشه از شر این گونه فایل های مضر خلاص شویدتوصیه ما به کسانی است که در کنار آنتی ویروس کاسپرسکی از این  برنامه هم استفاده کنند.

kasperskytdsskiler 2.6.15

مسعود بازدید : 485 جمعه 02 دی 1390 نظرات (1)

همانطور که  میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای  مختلف اینترنتی  شد نیاز است  تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد.  نرم  افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است  که تا به حال ساخته شده زیرا دارای  امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت  به سایر مرورگرهای وب می باشد. این  مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار  است و شما با کمک این مزیت خیلی  سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود  کنید و زمان کمتری را برای  مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در  سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار  دنیای اینترنت باخبر شوید. در  این  نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی  این  مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله  سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش  سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد  تغییرات  متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم  می خورد.نسخه های جدید این مرورگر بصورت کامل از زبانهای برنامه نویسی جدید تحت وب html 5 و css 3 پشتیبانی می کنند.

برخی از ویژگی‌های این نرم  افزار:
- داشتن سرعت بسیار  بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت.
- قابلیت باز کردن و  مشاهده ی صفحات اینترنتی به صورت ‏Tab.
- داشتن دانلود  منیجر قوی و مجزا جهت دریافت فایل های مختلف.
- داشتن امنیت بسیار  بالا و جلوگیری از نفوذ هکرها به سیستم.
- قابلیت نصب پلاگین  های مختلف جهت عملكرد بهتر.
- جلوگیری از باز  شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم.
- و ...

fire fox نسخه کامل فایرفاکس


امکانات و قابلیت های جدید اضافه شده در نسخه جدید:- افزایش تعداد کلید های میانبر در محیط برنامه.
- افزایش درجه امنیت برنامه در هنگام جستجو در سایت ها.
- جستجوی قویتر حروف و کلمات در متن مندرج در سایت ها.
- اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر.
- و ...
طبق گفته موزیلا، هدف اصلی از ساخت فایرفاکس 7 و 8 و 9 کاهش مقدار مصرف حافظه  (Ram)، بهینه سازی مدیریت حافظه سیستم و همچنین افزایش سرعت این مرورگر  صفحات وب بوده است.

مسعود بازدید : 475 جمعه 02 دی 1390 نظرات (0)

USB Flash Security 4.1.15 نرم افزار امنیتی قدرتمندی است که محافظت %۱۰۰ در برابر هر گونه تهدید از طریق پورت USB را ارائه می نماید در حالی که اکثر قریب به اتفاق محصولات دیگر حتی قادر به تضمین محافظت ۹۰ درصدی نیز نمی باشند. این نرم افزار بهترین آنتی ویروس برای محافت دائمی از کامپیوترهای آفلاین و بدون نیاز به بروزرسانی امضای نرم افزار می باشد، در حالیکه دیگر نرم افزارهای آنتی ویروس بایستی بصورت منظم بروزرسانی شوند تا بتوانند با تهدیدات مبارزه نمایند، و گرنه در بسیاری موارد قادر به حفاظت موثر از کامپیوترهای آفلاین نمی باشند. USB Disk Security نرم افزاری سبک و با کاربری بسیار ساده می باشد و مزیت آن این است که بصورت %۱۰۰ با سایر نرم افزارهای آنتی ویروس سازگار بوده و سرعت سیستم شما را هرگر پایین نمی آورد. کافی است یکبار این نرم افزار را امتحان نمایید و خواهید فهمید که این نرم افزار سبک چه قدرت وتوانایی در شناسایی انواع تهدیدهای قابل انتقال از طریق پورت USB را دارد.

usb

مسعود بازدید : 444 جمعه 02 دی 1390 نظرات (0)
phpMyAdmin یک ابزار نرم افزاری رایگان است که در PHP نوشته شده است در نظر گرفته شده برای رسیدگی به اداره خروجی زیر بر شبکه جهانی وب است. phpMyAdmin به پشتیبانی از طیف گسترده ای از عملیات با MySQL است.
PHP یک زبان قدرتمند برای ساخت وب سایت های پویا است. این زبان اسکریپتی میتواند با HTML ادغام شود. php یک زبان در سمت سرور است, بدین معنا که کدهای php روی سرور تفسیر میشوند و خروجی html و یا خروجی های دیگری تولید میکند که توسط کاربر قابل مشاهده است.
php در سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ارایه شد. از آن زمان تا به حال تغییرات زیادی در این زبان اسکریپتی تحت لینوکس ایجاد شده است و در حال حاضر نسخه 5 آن توسط تیم گسترش دهنده php عرضه شده است. تا به امروز حدودا بیش از 35.000.000 وب سایت از این زبان برای ساخت برنامه های تحت وب خود استفاده کرده اند و به عنوان یکی از پرطرفدارترین زبان های اسکریپتی به حساب می آید.
    پشتیبانی از بسیاری از ویژگی های خروجی
    مرور و رها کردن پایگاه داده ها ، جداول ، نمایش ها، زمینه ها و شاخص.
    ایجاد ، کپی ، رها کردن، تغییر نام و تغییر پایگاه داده ها ، جداول ، رشته ها و شاخص.
    تعمیر و نگهداری سرور، پایگاه داده و جداول ، پیشنهادهای بر روی سرور پیکربندی.
    اجرا ، ویرایش و نشانه هر SQL بیانیه ای ، حتی دسته ای نمایش داده شد.
    مدیریت کاربران خروجی زیر و امتیازات.
    مدیریت روش های ذخیره شده و باعث.
    اطلاعات مربوط به واردات از CSV و SQL.

    صادرات داده ها به فرمت های مختلف : CSV، SQL، XML ، PDF، ISO / IEC 26300 -- متن OpenDocument و گسترده، ورد، اکسل، لاتکس و دیگران.


phpadmin

درباره php ,
مسعود بازدید : 481 جمعه 02 دی 1390 نظرات (0)
دیتالایف انجین ، یکی از برترین سیستم ‌های مدیریت محتوای فارسی می ‌بـاشد که از سـال 2004 شروع بکار کرده، تا به الآن توانسته نظر بسیاری از کاربران شبکه ارتباطی را به خودش جلب کند.
این سیستم قدرتمند توسط یک تیم زبردست روسیه‌ای نوشته و به دنیای بزرگ شبکه ارتباطی ارائه شده‌ است، یکی از خصوصیت ‌های عالی این سیستم انعطاف پذیر بودن آن است که توسط این ویژگی می‌توانید وب سایت خود را از یک پرتال ساده به وب هاستینگ، فروشگاه اینترنتی و یا... تبدیل کنید.
دیتالایف انجین برخلاف ظاهری ساده، دارای محتوایی پیشرفته و حرفه ای می باشد و کار کردن با آن بسیار ساده است. حتی کسانی هم که سررشته ای از برنامه نویسی یا دیگر مسائل مربوط به این موضوع ندارند می توانند به دلخواه سیستم را خود تنظیم و براحتی آب خوردن از آن استفاده کنند.

Datalife Engie




مسعود بازدید : 582 چهارشنبه 30 آذر 1390 نظرات (0)

نرم افزار Inno Setup برنامه ای رایگان و بسیار کم حجم اما قدرتمند به منظور ساخت setup می باشد. با استفاده از اینو ستاپ می توان در عرض چند ثانیه یک فایل instal حرفه ای برای یک یا چند فایل ایجاد نمود. از قابلیت های مهم InnoSetup می توان به مواردی چون: امکان ساخت setup با استفاده از ویزارد، مشخص کردن مواردی مانند نام برنامه، نسخه برنامه، منتشر کننده برنامه و سایت برنامه، مشخص کردن محل نصب برنامه به صورت پیش فرض و نام پوشه آن، اضافه کردن برنامه به منوی Start، ایجاد فایل Uninstall، قرار گرفتن شورت کات برنامه در Quick Launch، قرار گرفتن لایسنس برنامه در ستاپ، نمایش اطلاعات مورد نظر کاربر پیش یا پس از نصب برنامه، مشخص کردن زبان setup، قرار دادن آیکن برای نصب کننده برنامه، امکان گذاشتن پسورد بر روی فایل اینستال و ساخت setup برای سیستم های ۶۴ بیتی اشاره نمود. این نسخه از Inno Setup از یونیکد (Unicode) پشتیبانی کرده و با نسخه های مختلف ویندوز سازگار است.

ایجاد نصب کننده

منو پاین

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
اینجا مکان توضیحات سایت من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین مرورگر؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 427
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 269
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 707
  • بازدید ماه : 1,957
  • بازدید سال : 37,290
  • بازدید کلی : 638,835
  • منو چپ

    ش